Američki lanac restorana brze hrane "Mekdonalds" zabeležio je u maju pad prodaje zbog slabih rezultata u SAD i jednom delu inostranih tržišta. Najveći svetski lanac hamburgera saopštio je da je prošlog meseca prodaja u restoranima otvorenim najmanje 13 meseci pala 0,3 odsto, što je, ipak, bolji rezultat u odnosu na pad od 1,1 odsto koji su prognozirali analitičari koje je anketirao Rojters.Prodaja je u SAD pala 2,2 odsto, u odnosu na očekivani pad od 2,1 odsto, a u regionu Azije i Pacifika, Bliskog istoka i Afrike 3,2 odsto u odnosu na prognoziranih pet odsto...
Američki lanac restorana brze hrane "Mekdonalds" zabeležio je u maju pad prodaje zbog slabih rezultata u SAD i jednom delu inostranih tržišta.
Najveći svetski lanac hamburgera saopštio je da je prošlog meseca prodaja u restoranima otvorenim najmanje 13 meseci pala 0,3 odsto, što je, ipak, bolji rezultat u odnosu na pad od 1,1 odsto koji su prognozirali analitičari koje je anketirao Rojters.
Prodaja je u SAD pala 2,2 odsto, u odnosu na očekivani pad od 2,1 odsto, a u regionu Azije i Pacifika, Bliskog istoka i Afrike 3,2 odsto u odnosu na prognoziranih pet odsto.
Svetla tačka za "Mekdonalds" bila je Evropa, gde je prodaja porasla 2,3 odsto, nadmašivši očekivanja analitičara koji su prognozirali rast od 0,3 odsto.
Majski podaci o prodaji poslednji su mesečni koje kompanija objavljuje, budući da je, po ugledu na pojedine firme, odlučila da od sada objavljuje samo tromesečne rezultate.
"Kako bismo se koncentrisali na našu strategiju i dugoročne mere, odlučili smo da prestanemo sa objavljivanjem mesečnih rezultata prodaje počev od 1. jula", izjavio je generalni direktor kompanije Stiv Istbruk.
U prvom tromesečju 2015. prodaja u restoranima "Mekdonaldsa" pala je 2,3 odsto, a u aprilu 0,6 odsto.